Serwis oraz gwarancja na wyposażenie AGD – istotne informacje

Aktualnie nabycie nowego wyposażenia AGD jest o wiele lepsze niż jego serwisowanie, jednak czasami takie rozwiązanie nie jest najlepsze, tym bardziej że dużo urządzeń posiada okres gwarancyjny na 2, a czasem też na 5 lat. Warto więc pomyśleć co robić w przypadku uszkodzenia sprzętu AGD.

Firmy działające lokalnie oraz promujące się w Internecie

Doskonałym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług lokalnej firmy naprawiającej sprzęt AGD. Dostarczenie urządzenia do naprawy nie zajmuje dużo czasu, a dodatkowo użytkownicy mogą mieć pewność, że pracownicy serwisu przyjadą do ich domu w celu naprawy sprzętu na miejscu. Poszukując serwisu, trzeba zwrócić uwagę na rekomendacje innych osób, które są dostępne on-line.

Czym charakteryzuje się dobry serwis urządzeń AGD?

Przede wszystkim podstawową sprawą jest korzystanie z oferty serwisu zatrudniającego fachowców posiadających potwierdzone umiejętności i doświadczenie. Godne polecenia są przedsiębiorstwa, których pracownicy trudnią się w określonych urządzeniach. Oznacza to, że posiadają odpowiednie umiejętności do ich serwisu i znają się na nich najlepiej. Ponadto kluczową sprawą jest korzystanie przez pracownika serwisu z oryginalnych komponentów. Najlepiej zwracać uwagę na firmy, które zapewniają gwarancję poprawy w przypadku wystąpienia dalszych kłopotów po naprawie.

Co powinno się wiedzieć na temat gwarancji na wyposażenie AGD?

Klienci kupujący sprzęt AGD powinni dokładnie przeczytać kartę gwarancyjną, w której przedstawiony jest typ oferowanych czynności serwisowych oraz ich ilość. Bardzo często Artykuły Gospodarstwa Domowego objęte są gwarancją kilkumiesięczną lub nawet kilkuletnią. Oznacza to, że w sytuacji wystąpienia awarii w czasie obowiązywania gwarancji, klient ma prawo do roszczeń. Najczęściej uznanie gwarancji jest związane z wymianą albo serwisem sprzętu na koszt sprzedającego. Rzadziej zwracane są pieniądze – z taką sytuacją mamy do czynienia, jeśli naprawa albo wymiana nie jest możliwa albo jest zbyt kosztowna. Wielu sprzedających oferuje dodatkowo płatną opcję przedłużenia okresu gwarancyjnego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *